H E L É N

Alla inlägg under maj 2015

Av Helén - 17 maj 2015 14:13

För er vetskap så lever jag faktiskt, men jag var en hel vecka död i internetvärlden i alla fall. :)
Just nu sitter jag med mamma och kollar på friidrott på tv:n. Jag har kollat på Orphan Black, tagit kort på vårt fina äppelträd som blommar, bakat nutella kakor och köpt nytt te denna helgen. :D
Men nu undrar ni säkert vad jag har gjort denna veckan då jag inte har suttit vid facebook, twitter eller ens framför någon elektroniskt föremål ( förutom min kamera). Don't worry! Jag kommer berätta vad jag har gjort för er snart. Men idag måste jag faktiskt städa och plugga och kanske smaka på de kakor jag gjort. :)
Här får ni några bilder på dem sålänge.

Av Helén - 5 maj 2015 16:29

Hejsvejs nånting.
Ligger i min säng o försöker plugga inför Samhällsprovet imon, även fast jag har ont i halsen. Sov hela vägen från Kalmar till Bergkvara innan jag hoppade av o fick ta bussen till Söderåkra.
Idag har vi haft nationella i Engelska och det gick skit dåligt. Jäkla skit prov! ????
Sen så sjukanmälde jag mig, gick med Gabbe, saga o viktoria in till stan och åt på subway innan vi tog bussen hem ( p.s alla vi tre var sjuka xD)
Lol. Har inte så mycket mer att berätta än om att jag såg en älg igår när vi åkte hem från Borås. ( Kan skriva om Borås resan i ett annat inlägg)
Men nu hade jag tänkt att sova, så ni får istället njuta av några bilder jag tagit den senaste tiden.
Hejdå

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards