H E L É N

Alla inlägg under juli 2015

Av Helén - 31 juli 2015 14:10

Hellu! 

Tänkte bara hälsa på här i den dystra hörnan. 


Det har gått 3 veckor sedan det kom upp något här och jag tänkte bara snabbt rabbla upp vad jag hållt på med. :)

Jag har slutat jobba, fått min lön, haft världens bästa klassåterträff, varit i Ronneby brunnspark, haft födelsedagskalas hos Gabe, sytt färdigt min klänning, varit en långhelg i Linköping, haft mina dramor med familj och vänner + upptäckt nya platser och slutligen nu oxå handlat in saker till skolstarten. :)


Självklart har jag tagit en hel del bilder och jag tänker så småningom göra separata inlägg med bara bilder för vissa av dom här händelserna. 


Men detta var bara en snabb update för ska nu iväg och hämta lite grejer + handla och sedan när jag kommer hem göra färdigt endel jobb som jag skulle gjort hemma innan jag åkte till Linköping men som jag inte pallade.


På återseende! 

Av Helén - 8 juli 2015 17:53

Hellu guys!
Just as you know så lever jag. :)
Sitter här på jobbet på sista arbetsveckan! (Y) ^-^ Ska stänga om ungefär en kvart och har tillbringat tiden med att läsa och lyssna på radioprogram. :p
Det har väl egentligen inte hänt så mycket vad jag vet mer än att i Måndags var det teater här på museet och det var en av dom roligaste dagarna jag haft på jobbet. :) Jag fick fina rosor av hon som uppträde som ni kommer få se här neranför.
Igår var jag hos Gabriel och lämnade av hans present och sedan så gick vi tillsammans till mitt jobb och kollade på anime eftersom det inte kommer så många hit och då kan jag göra ungfär vad jag vill, förutom att lämna stället. :/
Eveliina ringde oxå igår och det är nu bestämt att vi ska till Borås på Lördag (efter jag varit inne i stan). :)
Sen så flyter väl dagarna på och jag gör lite vad jag känner för. På så sätt så känns den här sommaren väldigt skön. :)
Så nu ska jag förbereda för att stänga så ha det bra i värmen/ regnet.
Hejdå!

Av Helén - 2 juli 2015 14:15

LUCY!! Bara jag hade en blond peruk så skulle jag ha gjort det T-T Har ju hennes nycklar som jag köpte på förra Närcon.

Annars typ Yuno från Mirai Nikki xD Bc she's ewsume!:P Awesome på ett lite läskigt och äckligt blodigt sätt, i dont even know... :s 

Kommer inte riktigt på några på rak arm just nu men det är dom+ dom som jag ska cosplaya som i sommar som jag helt enkelt vill cosplaya som just nu. :) 



 

MINA DAMER OCH HERRAR, GASAI YUUUNO!!

Av Helén - 1 juli 2015 12:00

Mitt svar är kort och gott, AMNESIA!! D: I don't understand why I liked that show so much back then. :s 




Tänker bara ha denna bilden på logan för vill inte att någon ska hitta den.. -.-

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards