H E L É N

Alla inlägg under oktober 2016

Av Helén - 2 oktober 2016 12:15


Jag gör: Ett blogg inlägg, duuh!

Jag kan: STAVA!! Nä, men jag kan tydligen räkna ut folks strategier i schack

Jag köper: I preteritum så köpte jag en powerbank, termos och present till Hugo

Jag borde: Plugga inför prov, göra upp schema för nästa vecka, gå på toa

Jag måste: Snart verkligen gå på toa, städa i mitt kaosaktiga rum, planera/fixa och ordna med massa vuxensaker #grownUp

Jag vet: Att hur mycket jag än försöka deny:a så behöver jag ha en tvättkorg i mitt rum

Jag tycker: Om att äntligen ha lite egen tid

Jag tänker: På hur jäklans många grejer jag vill spara till, ångrar lite det jag har köpt och vill skaffa rabattkort överallt

Jag förbrukar: Min tid med att kolla på youtube och se tvätthögen växa

Jag lyssnar: På fåglarnas kvitter utanför mitt fönster

Jag drömmer: Om materiell lycka för tillfället, men också om att känna att jag har tid och använda den rätt

Jag längtar: Faktiskt efter julen (mest för snön), halloween/höstlov, tid till att läsa böcker

Jag fasar: Lite över Polen då jag kommer bo hos en familj som jag inte känner och prata engelska, annars typ inget just nu

Jag använder: Min mobil och Ipad om man nu menar tekniska prylar

Jag njuter: Av att sova

Jag blir: Glad av att se andra glada och av typ chocklad och mini dounats ^^

Jag äter: Ingenting för tillfälligt men funderar på att gå ner och hämta chocklad

Jag dricker: Vatten (påminner mig att jag måste gå ner och hämta nytt vatten)

Jag struntar: I gymnasiearbete just nu :l

Jag ska: Snart ner och hämta chocklad! Och förhoppningsvis kolla på någon film

Jag sparar: Till Japan, körkort, funderar på att börja pensionsspara (man tar sig inte till Norrland utan att spara, eller vad säger du Leona? :p)

Jag brukar: Plugga på vardagar, sova på helger och inte mycket mer

Jag stirrar: In i Ipadens själ

Jag läser: För tillfället en bok av David Levithan, Jag,en heter den

Jag vill: Just nu egentligen äta lunch för blev hungrig av denna listan xD



Hoppas ni har en fortsatt trevlig Söndag! :)


Här är HanaPees blogg om ni vill läsa den: blogg.ng.se/hanapee/

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards