H E L É N

Alla inlägg under december 2016

Av Helén - 23 december 2016 08:53

Hej.

Jag börjar ju varje mening med att jag vet att det var ett tag sedan, men nu var det är det ju faktiskt. 

Jag har tänkt på att skriva ett blogg inlägg nu under en väldigt lång tid, men jag har verkligen inte haft någon tid överhuvudtaget. Det finns egentligen så mycket att skriva och berätta om och känner att om jag skulle göra en årsresume så skulle det ta flera veckor att läsa. Men något form av inlägg för att sumerar detta år behövs, för behöver verkligen reflektera över vad fan som har hänt detta året. Allt har gått så snabbt att jag inte hunnit med och nu är det liksom snart ett nytt år, mitt sista år som tonåring - men inte som instabil. 


Vill bara egentligen skriva detta inlägget och berätta att jag lever. Jag har verkligen viljat skriva mer än jag har gjort detta året, men på grund av skola, stress, depression och utmattning så har jag mestadels bara gjort det som varit mest nödvändigt (hålla kontakt med de som är mina närmaste vänner och familj, samt vilat). Dock ska jag försöka (kan dock inte lova) att börja skriva mer (för jag älskar att dockumentera vad som händer i mitt liv c: ). Det lär också behövas skriva mer, då jag har mycket att berätta om mina äventyr jag varit med om och ska vara med om 2017.


2017 så ska jag nämligen åka till Japan (12 Januari, alltså väldigt snart!!!), ta körkort förhoppningsvis, gå på min första och antagligen enda bal, ta studenten, förhoppningvis komma in på den linjen jag vill på universitetet i Kalmar med omnejd, förhoppningsvis jobba lite och uppnå lite mål som jag har inför detta kommande år. Det kommer bli ett tuff år igen, antagligen men jag ska vara mer redo för utmaningarna som ställs!


Förhoppningsvis kommer 3 inlägg ut innan året (och kanske dagarna efter) är slut. Så vi ses då! :) 


Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards