H E L É N

Alla inlägg den 19 juni 2017

Av Helén - 19 juni 2017 16:17

Hej hörni! Sitter uppe på mitt varma rum medan det är typ 25-27 grader utomhus. Jag har snart läst ut min teoribok och ska (nästan måste) idag börja göra testerna så jag kan bli av med teorin! :) Jag tog också en powernap för några timmar sedan, men det är ännu ointressantare. Det finns många grejer jag har tänkt på sistone och många känslor som dykt upp efter studenten. Så tänkt att det kanske kunde vara bra att skriva av sig samtidigt som jag visar lite bilder från min lyckliga dag. ;) 

Studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv, men huvudpunkten var nog flaket trots att jag åkte flak i 9:an så skreksjöng jag mer och dansade som en riktig dancingqueen och det var jag allt värd!! Jag är så glad och tacksamma för alla som var där och gjorde min student till en så minnesvärd dag och kommer ju dessutom sakna min klass så otroligt mycket, särskilt Morgan Freeman aka Lobisa och Dennis aka Denis denja (you know who you are) och jag ska försöka ringa eller skicka ett meddelande till Denja så fort jag kan!! Är så glömsk T-T. Det finns inte så jättemånga ord med att beskriva studenten. Jag grät ju ingenting på själva dagen, utan det var mer dagarna efter då jag insåg att jag aldrig kommer sitta i mitt klassrum, på min vanliga plats och ha någon lektion med min klass någonsin igen. Jag vill ju skriva att jag aldrig mer kommer gå i skolan igen, men det är ju inte sant heheh... :ccc 

Detta är också min enda lediga vecka fram till Oktober btw! För nästa vecka börjar jag jobba heltid på äldrevården och sedan börjar jag min körkortskurs direkt efter, samtidigt som mina distanskurser börjar.

(Vad jag kommer läsa kanske jag uppdaterar om längre fram!) Så jag kommer försöka njuta så mycket av dessa dagar jag är ledig för det är typ mitt sommarlov xD

Men jag kom också på att tänka på nu efter att jag tagit studenten att jag har förändrats så mycket som person och att verkligen kan klara saker som jag aldrig trodde jag skulle kunna klara och mina framtidsmål f.d drömmar känns mer som planer som går att förverkliga bara jag fortsätter med det jag gör! Jag tänker alltså göra allt det jag vill göra och inte slösa någon minut på något jag inte vill göra. Låter jättecheesey men livet är för kort för mig att tveka en massa för jag har tvekat tillräckligt.

I övrigt har det varit ganska bra med mig nu efter att jag har tagit studenten, jag har haft mina fester, druckit champange, varit på mini-roadtrip på Öland och tagit första doppet. Och nu ska jag nog gå ut o sola innan jag börjar packa allt inför den lilla resan upp till Borås där jag ska på bröllop och fira midsommar. Ni får ha det så bra och ska försöka kika in med något mer inlägg någon i sommar och förhoppningsvis publicera lite bilder  och en video från mitt första ensamma äventyr i Köpenhamn. Går nu ut och njuter av den enda sommardagen i det lilla landet uppe i norr XD


Men först och sist! Lite bilder från min efterlängtade student!!!


               


Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards