H E L É N

Alla inlägg den 23 oktober 2017

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni! 

Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista. 

Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker sedan dess. Jag har slutat mitt sommarjobb, tagit KÖRKORT!!, av det fått ett nytt jobb (som jag aldrig hade kunnat tänka mig innan men som jag är superglad över!!), slutat en kurs och börjat teater. Listan kan göras otroligt mycket längre men vill hålla mig kortfattad.

Men detta är några av de större grjerna som har hänt.

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, det är första gången jag är ledig så många dagar/veckor på raken sedan studenten så jag vill bara kunna vila upp mig, börja jobba lite smått, gå teatern och göra det jag tycker är kul. 

Snart är detta året slut och jag är taggad på 2018 för jag vet att det kommer hända massor med roliga saker det året. Men jag har samtidigt ingen aning hur det året kommer gå, om det går lika fort som detta året vet jag inte riktigt vad jag ska göra haha.  

Jag ska försöka göra fler uppdateringar i år, har varit väldigt dåligt just i år men det är för att jag knappt haft någon tid alls i år och när jag haft tid så har jag bara viljat vila/sova. 

Vi ses när vi se helt enkelt!


Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards