H E L É N

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Helén - 28 oktober 2015 15:29

3 saker jag ser fram emot
-Marknaden på Fredag
-Julen
-Att få umgås med peps
 
 
3 saker jag fasar för
- Allt som ha med skolan att göra
- Att jag aldrig kommer lära mig att bli självständig
- Om min kaktus dör :c
 
 
 3 saker jag gillar
- Allt kostym tips till Halloween
- Mina fabolöst mjuka filtar
- Att sova till 10 c:
 
 
3 saker jag inte gillar
- Den deprimerande känslan av ensamhet som dyker upp ibland
- Att inte ha något att se fram emot
- Att min kreativitet är limeted edition
 
 
3 saker jag vill
- Karva en pumpa
- Göra en halloween sminkning för dagen
- Skriva en koll novell till den 30 Okt
 
 
 
 3 saker jag borde göra
- Plugga inför de 511 ämnena som jag har nästa vecka
- Diska 
- Få inspirationen tillbaka!
 
 
3 saker jag kan
- Skriva
- Andas
- Äta
 
 
 3 saker jag har på hjärnan
- En Corpse Bride sminkning jag så gärna vill göra
- Novellskiten
- Nothing really? :P
 
 
3 saker jag ofta pratar om
- Gabriel :P 
- Skolan och allt relaterat till det
- Uppkommande saker som sker ( Corpse Bride xD)
 
 
3 saker jag blir lugn av
- Att prata med Gabriel
- Se på Youtube videos
- Skriva ( i vissa sammanhang)
 
 
3 saker jag blir stressad av
- Allt om skolan 
- Marknaden
- Mitt jäkla humör
 
 
3 saker jag gjort på sistone
Sett Corpse Bride c:
- Insett att Viktor i Corpse Bride är väldigt skev som karaktär
- Försökt pluggat men misslyckats fenomenalt :P
 

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards