H E L É N

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Helén - 8 februari 2015 18:08

Hellu folks!
Sitter just nu och försöker få ihop ett bra Cv och svara på frågor som kan dyka upp på en arbetsintervju, ni hörde rätt! Jag ska försöka att skaffa sommarjobb.:)
Har planerat det nu i snart två år men har aldrig blivit av, men såg häromdan när jag och Gabriel var på subway att de sökte personal. Så jag borde verkligen försöka nu när jag har chansen.
I helgeb har jag för övrigt varit med Gabriel, kollat på serier, åkt på utflykter, kollat på mello ( som sög ) och hittat saker när jag städat. ?
Btw så fick jag en ny mobil i Torsdags, så jag har hållit på mycket med den,fast egentligen inte så jättemycket. Jag har liksom förminskat mitt mobilberoende något drastiskt och det känns ganska skönt. Jag menar att det kändes inte så speciellt att få en ny mobil och jag det känns väldigt bra på något sätt.
Men nu ska jag inte hålla på och prata mer om det, för nu måste jag faktiskt görs lite nytta här i världen och fortsätta skriva på Cv:et, kanske plugga och definitivt göra hushållssysslor (så som STÄDA,TVÄTTA!!¡¡)
Men ni får ha det så bra, så hörs vi förhoppningsvis snart!
Bjuder som jag gjorde i min gamla blogg nu på några bilder som jag tagit dom senaste dagarna:

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards