H E L É N

Direktlänk till inlägg 27 januari 2015

Nu är jag här!... :)

Av Helén - 27 januari 2015 20:45

Hellu folks! Här är jag igen! 

Jag vet mycket väl att jag knappt hinner att uppdatera någonting på denna nya, men det är för jag har ingen ork,lust + att jag egentligen inte ska sitta vid internet överhuvudtaget den här veckan,eftersom detta är en helvetesvecka.

Låt mig visa mitt prov,presentation och läx schema för denna veckan:

Måndag (igår): - Skit jobbig engelska grej om mänskliga rättigheter som ingen i klassen fattade speciellt mycket av, Scenisk (planering inför film)


Tisdag (idag): - Presentation i Svenska/romananalys ( Gick åt helvet så jag måste göra om det), Skulle haft simning men hade så ont i magen så jag hoppade över det denna veckan,Scensik (filmat och bilivit utelåsta från skolan xD)


Onsdag (imon): - Skriva mer på mänskliga rättighter i samhällskunskaper ( Som ska vara inlämnad vecka 7), Vänta i 3 timmar innan jag ska ha omprov i historia


Torsdag: HELVETET SJÄLV! -Presentation i Naturkunskap ( sist på dagen om genteknik,vill inte :c), Ännu mer matte ( Matteprov v.7 och enbart haft 3 lektioner med procent x'ccccc)


Fredag: Muntligt prov i Japanska ( Som man ska kunna utantill, att liksom presentera sig själv och uttala rätt och allt)


Så just nu prokastinerar jag genom att checka Tumblr och blogga, när jag egentligen borde plugga:/ Men för att göra det roligt för er som läser så tänkte jag lägga upp lite kläder som jag tycker ser helt chill och amazing ut.                

Så här kommer lite kläder som jag kolla in ett tag. :)

Observera! Jag har väldigt blandad stil! XD



Some sort of mix

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 21 januari 2018 11:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9759567688"

Av Helén - 19 januari 2018 21:00

Hello! Hoppas ni har det bra!  Mycket har hänt sedan sist, tro det eller ej, så därför tänkte jag göra en update på hur det har gått och hur jag mår.   För de som missat är jag just nu sjukskriven för utmattningssyndrom och stress och har varit...

Av Helén - 30 december 2017 00:15


Många av er har säkert läst om många stora profiler som hade så många planer inför 2017 och vill verkligen göra det till "Sitt år". Även jag var en av dom. 2016 var by far ett sorgligt år då många artister och stora stjärnors ljus slocknades. Samtidi...

Av Helén - 13 november 2017 20:15

Fem saker jag är bra på Uttrycka mig och beskriva hur jag känner i skrift Ta tag i saker  Göra spellistor på spotify Finnas där, även fast jag ibland varit sämre på det Våga vara mig själv            Fem saker jag älskar med min k...

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni!  Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista.  Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker...

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards