H E L É N

Alla inlägg den 1 december 2015

Av Helén - 1 december 2015 09:00

Som antagligen alla vet är jag nog den personen som har varit singel i hela mitt liv, eller i alla fall beror det lite på hur man ser det. Jag minns att det var så mycket tjat om det i grundskolan om att man hade haft pojkvän eller flickvän och att folk blev ihop hit och dit. Även fast jag också viljat och ibland vill ha pojk/flickvän så känner jag ändå inte att jag skulle vilja ha det irl, asså det är svårt att förklara. Hela den här relationsbilden att man ska vara ihop med någon i grundskolan känns bara så fel, för jag tcyker egentligen man är för ung då. Man borde egentligen vänta tills man vet vad det ens det man håller på med. Jag trivs i alla fall med hur jag lever just nu, kunde faktiskt inte ha det bättre vad jag vet. Jag tycker vänskapsrelationer är mer värd än kärleksrelationer. Kort och tråkigt svar, jag vet, men så tycker jag i alla fall just nu, jag ändras ju som sagt hela tiden så vem vet vad jag tycker om ett år eller bara några månader fram. Who knows! Vi får se. ;P 

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards