H E L É N

Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

Vad hände med mina nyårslöften?

Av Helén - 30 januari 2016 13:36

Hej allihopa! Idag hade jag tänkte att kolla igenom mina nyårslöften från förra året och se hur det gick med dem.:P


  • Anstränga mig mer i skolan!  Eftersom jag inte tyckte jag presterade så bra förra terminen.
  •   Jag antar att jag lyckades åtminstonde behålla mina betyg relativt bra från 9:an (Höjde mig i historia! ^-^/).Så jag ansträngde mig väll antagligen mer än terminen innan. Vi säger att jag lyckades med det.. xD

  • Börja satsa mer på musik! Jag vill fixa mitt piano som jag har nere i vardagsrummet och köpa en ny gitar när jag har råd. 
  • Hahaha.. det hände inte! xD Vi började istället samla in pengar till en resa till Japan och jag sålde min gitarr så det var ju verkligen lyckat. Men jag vill fortfarande fixa vårt piano så jag kan börja lära mig spela på det. 

  • Bli mer fysiskt aktiv! Jag måste skaffa ett gymkort denna månaden åtminstonde och jag ska gå in mer på det ämnet i ett inlägg någon gång snart.
  • HAHA! Detta är skrattretande! XD Jag ska aldrig någonsin ha träning som ett nyårslöfte!!!

  • Lära mig bli en bättre talare! Det är något jag verkligen behöver träna på för att bli.
  • Lol nu kan jag knappt tala inför publik, så det skulle ju verkligen behövas.



  • Lära mig kontrollera min ilska! Egentligen alla mina känslor, är så förfärligt dålig på att hålla mig lugn.xc
  • Hmm... Om det är något annat som jag lärt mig 2015 är att jag egentligen ska lära mig att kontrollera min känslor och lära mig att visa ilska vi rätt tillfälle. Vilket jag vissa gånger 2015 lyckades rätt bra med. 

  • Uppskatta mer vad folk gör för mig! Och oxå lära mig uppskatta folket runt omkring och finnas till för dem. 
  • Ehm.. Känns nästan som jag gjorde tvärt om 2015.. Men jag vet att jag har försökt och det är verkligen något jag ska försöka med detta året ockdå. 

  • Bli mer positiv! Because everything gets better with a positive mind
  • Denna punkten tycker jag att det har gått hyfsat bra med faktiskt! :) 

  • Läsa mer! 
  • Jag läste nog inte lika mycket som jag gjorde 2014, men jag har sannerligen läst och ta del av mycket mer kultur det här året än vad 

  • Skapa OTROLIGT mycket mer! Jag har inte kännt ett sånt rus av att skapa sen jag var riktigt liten och jag vill bara skapa mer och mer, teckna, skriva, skriva kallegrafi, måla och så mycket mer.



  •  Och sist men inte minst. Träffa nya och gamla folks! Jag lärde känna så många nya människor 2014, så många som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle få lära känna. Så 2015 vill jag lära känna fler och lära känna de människro som jag nu har som bekanta , typ :P 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 21 januari 2018 11:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9759567688"

Av Helén - 19 januari 2018 21:00

Hello! Hoppas ni har det bra!  Mycket har hänt sedan sist, tro det eller ej, så därför tänkte jag göra en update på hur det har gått och hur jag mår.   För de som missat är jag just nu sjukskriven för utmattningssyndrom och stress och har varit...

Av Helén - 30 december 2017 00:15


Många av er har säkert läst om många stora profiler som hade så många planer inför 2017 och vill verkligen göra det till "Sitt år". Även jag var en av dom. 2016 var by far ett sorgligt år då många artister och stora stjärnors ljus slocknades. Samtidi...

Av Helén - 13 november 2017 20:15

Fem saker jag är bra på Uttrycka mig och beskriva hur jag känner i skrift Ta tag i saker  Göra spellistor på spotify Finnas där, även fast jag ibland varit sämre på det Våga vara mig själv            Fem saker jag älskar med min k...

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni!  Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista.  Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker...

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards