H E L É N

Direktlänk till inlägg 14 juli 2016

Life updated: Sommar

Av Helén - 14 juli 2016 21:28

Hej allihopa! Tänkte att jag nu skulle göra en lite life update eftersom det var förfrågat och jag har inte jättemycket bättre för mig just nu. Jag orkar inte ta hela livssyner och berätta om allt jag har gjort sedan jag senast skrev här, för ni fattar att det är sommar, jag har sommarlov, etc etc. Det har nu gått en månad och det har varit en hel månad av vila, äventyr, umgåtts med många vänner, fått reda saker jag gått och funderat på under stora delar av mitt liv, men framförallt ha jag tagit igen mycket tid som jag la ner på att plugga som in i satfläsket mycket. Jag har inte heller något sommarjobb denna sommaren för jag kände i slutändan att jag behöver fokusera mer på att hitta mig själv och fundera vad jag vill göra i mitt liv denna sommaren, innan jag blir vuxen på pappret i September. Men ja, detta inlägge vill jag bara säga att jag lever och jag mår bra och okej. Jag vill försöka njuta så mycket av min sommar som möjligt så jag ska faktiskt nu gå ut på en promenad och ta lite kort på den vackra himlen som dykt upp utanför. Jag kanske laddar upp en bild på instagram: @HelenSahlin98_
Ha det bra så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 21 januari 2018 11:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9759567688"

Av Helén - 19 januari 2018 21:00

Hello! Hoppas ni har det bra!  Mycket har hänt sedan sist, tro det eller ej, så därför tänkte jag göra en update på hur det har gått och hur jag mår.   För de som missat är jag just nu sjukskriven för utmattningssyndrom och stress och har varit...

Av Helén - 30 december 2017 00:15


Många av er har säkert läst om många stora profiler som hade så många planer inför 2017 och vill verkligen göra det till "Sitt år". Även jag var en av dom. 2016 var by far ett sorgligt år då många artister och stora stjärnors ljus slocknades. Samtidi...

Av Helén - 13 november 2017 20:15

Fem saker jag är bra på Uttrycka mig och beskriva hur jag känner i skrift Ta tag i saker  Göra spellistor på spotify Finnas där, även fast jag ibland varit sämre på det Våga vara mig själv            Fem saker jag älskar med min k...

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni!  Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista.  Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker...

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards