H E L É N

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

23 saker du (kanske) inte kunde ana om mig (säger vi)

Av Helén - 26 april 2015 18:45

Jag har tråkigt så.. Well..    




Vad har du på dig?
Well hade nyss på mig byxor but they are gone.. ( Är ju dock inte naken.. :x) :p


Hur mår du? 

Lite mindre ångest än vanligt, fast med en släng av Helen opitimism.   



Vad önskar du just nu?
- Mer Steven Univeres avsnitt!  

- En Ben & Jerry kanellbulle glass!

- Sommarlov!

- Och en kattunge! >:3

 

 

 

 

 

Vad har du ätit idag?

Macka till fruksot och tacos till lunch.


Vad ska du göra imorrn?
Ska till skolan och sedan får vi se vad jag känner för. (men behöver nog plugga as usual..)

 

Och ikväll?
Hm.. Kanske se på film med mamma, kolla på någon serie eller spela något för det var ett tag sedan.


Vem saknar du?
Saknar alltid mina vänner på helgerna även fast det inte alls var så länge sen jag såg dom sist. xD


Senaste köp?
Något i matväg skulle jag nog gissa på.


Vad skrattade du senast åt?
Hm.. Vet inte, skrattar rätt ofta.


Vad grät du senast åt?
STEVEN UNIVERES! CONNIE! D,:


Vem sov du senast med?
*Sov över hos. Saga antagligen. :)


Vad läser du just nu?
Förutom det som jag pluggar så läser jag just nu Sömngångerskan och Let it snow ibland. Har inte haft någon läslust på länge.

 

Senast sedda film?
Dom fem legenderna, vilket var under påsklovet. Gabriel! Vi måste kolla på Belle eller Big hero 6! :)


 

 

Vilken svordom använder du mest?
''Fan, helvete, jävlar'' Men annars så är det nog wtf som jag inte ens tycker räknas som en svordom längre.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Saga I guess.


Senast 3 inkomna sms?

Inte för att det här är något intressant men okej.

Från i måndags
'' Hej Helen! Är du påväg hem snart? Min dator krånglar här och håller på. Skulle boka resa. Kram mamma'' 


Från i torsdags

''Men det kan jue komma en extra buss... Men sitter längst bak :)''


'' Ha en bra dag idag! ;) :)'' 


Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
''Hej mamma! Är hos Saga och cyklar hem vid 8 ungefär. Ses då. Kram Helen''


Vilken är din favoritfrukt?
Äpple eller clementin. :)

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet inte.. Möjligtvis Rihanna eller Beyonce ;)



Eller vad tycker ni? :D

 


Vad är du rädd för?
Allt möjligt..


Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Gabe. :)


Din favoritkaraktär ur en serie?

Hm.. I Orphan black är det nog Felix och Cosima, I Ahs typ Tate eller Violet (finns inte många karaktärer jag tycker om särskilt mycket) och Steven Univeres typ Lapis Lazuli <3, Garnet, Connie (vill cosplaya henne!! :333) och så självklart Rose   


Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, Finska, Koreanska, Ryska, Mandarin, Polska, Grekiska, Spanska, Italienska, Thai, lite Hindi, Bättre Engelska och Japanska och funderar också på om det hade varit användbart med Tyska, och förstås också Latin.


Vart vill du åka just nu?

London, Paris, Amsterdam eller New York :c


 

 

 

 


Have a rainbowday!/ Helen

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 21 januari 2018 11:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9759567688"

Av Helén - 19 januari 2018 21:00

Hello! Hoppas ni har det bra!  Mycket har hänt sedan sist, tro det eller ej, så därför tänkte jag göra en update på hur det har gått och hur jag mår.   För de som missat är jag just nu sjukskriven för utmattningssyndrom och stress och har varit...

Av Helén - 30 december 2017 00:15


Många av er har säkert läst om många stora profiler som hade så många planer inför 2017 och vill verkligen göra det till "Sitt år". Även jag var en av dom. 2016 var by far ett sorgligt år då många artister och stora stjärnors ljus slocknades. Samtidi...

Av Helén - 13 november 2017 20:15

Fem saker jag är bra på Uttrycka mig och beskriva hur jag känner i skrift Ta tag i saker  Göra spellistor på spotify Finnas där, även fast jag ibland varit sämre på det Våga vara mig själv            Fem saker jag älskar med min k...

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni!  Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista.  Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker...

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards