H E L É N

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Gamla bilder och selfies som aldrig visats förr

Av Helén - 18 oktober 2015 16:00

Untitled


Här var jag 12 år gammal och jag tror att det var dagen innan jag, mamma och Ida skulle åka till Turkiet, alltså cirkus 1 och halv månad innan jag flyttade. Ida tog bilden utan att jag var det minsta beredd.






Untitled


Här var jag fortfarande 12, men hade precis flyttat. Jag tror vi var på väg till Borgholm just då, men jag vet inte varför jag ser ut sådär. :P




Untitled


Detta var i Oktober/November 2011 och då hade jag alltså blivit 13 år. Vi var i Thailand och här testar jag (tro det eller ej) en bucket hat. Så jag hade alltså Bucket hats before it was cool kan man säga. :p




Untitled


Nu hoppar vi till Sommaren 2012 i Juni. Det var då jag för fösta gången gjorde blåa slingor och jag tyckte det var en jättestor grej back then. Märk väl att jag ser ut som en blöt hund eftersom jag precis doppat mig i Fulvik med Tiff och det ser lite ut som att jag har en mustach på överläppen. xD




Untitled


Samma sommar fast i början av Juli och i Lysekil. Mitt hår räckte inte ens axlarna på den tiden. :0



Untitled


En bild jag inte ens själv kommit ihåg att jag tagit men som är från Oktober för exakt 3 år sedan, alltså 14 år. Ingen aning vad som skedde då men ni ser i alla fall hur gamla instagram såg ut. :)



Untitled


Februari 2013. Jag gick vårterminen i 8:an och asså jag måste bara tillägga att i 8:an så såg jag antingen som bäst ut eller helt fruktansvärd ut. Liksom jag hade precis börjat att sminka mina ögonbryn och detta var resultatet mestadels av gångerna! :s



Untitled

Dock ser väll detta lite bättre ut?




Untitled


Denna bilden är från Mars och det var ungefär på denna tiden jag bekantade mig med folk från parallelklassen och bildade ett nytt kompisgäng. :) Riktigt roliga månader!




Untitled


Jag vet inte varför jag inte har tänkt på denna bilden på över 2 och ett halvt år för denna var ju en av mina favoritbilder när jag var 14 och jag älskar ju den fortfarande! Hippie/punk är fortfarande verkligen mitt favorit sätt att klä mig. :D Synd att det inte händer lika ofta längre. :c



Untitled

Denna dagen tog vi runt ett tusen bilder och de flesta bestod enbart av hoppbilder. Maj 2013, innan vi började 9:an.




Untitled

 Denna bilden minns jag inte heller överhuvudtaget, men enligt datumet så ser det ut som att jag tog den här bilden medan vi var i Bulgarien och Rumänien, då jag tog med mössan till Svarta havet. ;)




Untitled

Minns inte riktigt om denna har cirkulerat kring internet men den är i alla fall från Augusti, några veckor innan jag började 9:an och skulle bli 15. 




Untitled

 Finns inte mycket mer att säga än att jag var 15 år. :P




Untitled


Asså det som är orättvist är att denna kjolen bara försvann!!




Untitled

Nu hoppar vi fram till Den 4 Mars 2014, året jag rakade håret, gick med i UNF och träffade nya vänner. :)




Untitled


Selfie Gabriel tog i slutet av 9:an. 



Okey, nu orkar jag inte mer. Vi tar resten nästa gång.


Seeyu!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 21 januari 2018 11:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9759567688"

Av Helén - 19 januari 2018 21:00

Hello! Hoppas ni har det bra!  Mycket har hänt sedan sist, tro det eller ej, så därför tänkte jag göra en update på hur det har gått och hur jag mår.   För de som missat är jag just nu sjukskriven för utmattningssyndrom och stress och har varit...

Av Helén - 30 december 2017 00:15


Många av er har säkert läst om många stora profiler som hade så många planer inför 2017 och vill verkligen göra det till "Sitt år". Även jag var en av dom. 2016 var by far ett sorgligt år då många artister och stora stjärnors ljus slocknades. Samtidi...

Av Helén - 13 november 2017 20:15

Fem saker jag är bra på Uttrycka mig och beskriva hur jag känner i skrift Ta tag i saker  Göra spellistor på spotify Finnas där, även fast jag ibland varit sämre på det Våga vara mig själv            Fem saker jag älskar med min k...

Av Helén - 23 oktober 2017 10:00

Hej hörni!  Det märks att det är höst ute när det blåser så mycket så att fönstret låter och jag lyssnar på den enda The Smiths- låt jag har på min osamhängande spotifylista.  Nu har jag inte skrivit något på 2 månader och det har hänt lite saker...

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards