H E L É N

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Helén - 11 juni 2015 12:00
















  Igår så slutade vi 1:an och hade skolavslutning + student som vi kollade lite gran på. Våra 3:or gick ut och det var egentligen meningen att vi skulle sitta inne i teatern och kolla på deras avslutning men vi hade inga biljetter så vi kom ej in, men det var kul att se när de sprang ut och hade sitt dansnummer innan de åkte iväg med vagnarna. :)

Vi var på subway två gånger, en gång då jag åt och en gång då Gabriel, Simon och Saga var där +- 1:or från Cis. 

Vi var också inne på Game eftersom de hade 50% rabatt, jag köpte en magic lek. :D

Efter att vi hade uträttat allt inne i stan så åkte vi hem. Gabriel följde med mig hem och vi firade att vi hade gått ut 1:an med mamma. Vi grillade bland annat, åt kladdkaka och spelade Familje geniet (mamma vann och jag kom 2:a :D).

Jag och Gabriel kollade sedan på en film och sedan åkte han hem.

Här kommer bilder från igår! :)

Obs! Var inte på så jättebra humör igår som det ser ut på bilderna, hade skorna som jag hade på mig på 9:ans avslutning och de tekniskt sätt dödade mig. xc Men dagen var rätt okej och ganska bra om jag ska sammanfatta den. :)


 

                                  

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards