H E L É N

Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Helén - 23 juni 2015 17:32

20 saker man kan göra på sitt sommarjobb då ingen är där.

1. Ordna ett ordentligt dansparty!

2. Snurra på den allt snurrigaste stolen.

3. Dansa lite själv medan man ändå håller på.

4. Lära sig tyska genom en ordbok som är från tyska till svenska eller tvärtom.

5. Fika med ens mammas bullar och frysa ute vid disken.

6. Sjunga och nyna med till de låtarna som spelas på radion eller genom dina hörlurar.

7. Klaga på facebook chatten med dina vänner om hur tråkigt du har det för att ha någon att prata med.

8. Vara glad och njuta över att det inte är något folk som stör.

9. Läsa en av alla museets historiska böcker.

10. Ringa mamma och ve henne desperat att komma eftesom det inte är någon annan som vill komma.

11. Fundera på vad som skulle förbättra museet genom t.e.x att inskaffa sig en läskautomat.

12. Fundera över museets charm och att det faktiskt är rätt coolt och chill.

13. Värma mig inne i fikarummet där du egentligen borde fika men inte orkar att gå in i.

14. Leka kurragöma med sig själv.

15. Lära mig systemet på hur böckerna är lagda.

16. Lära mig vad fraktnotering betyder.

17. Få ett städryck pga dammet och spindelvävet?

18. Kolla klockan på mobilen och räkna ner halvtimmarna.

19. Kolla på roliga youtube videos.

20. Glädjas att klockan är halv 6 och att jag snart får komma hem och göra samma sak som här, ingenting!

Vad kul att göra detta dom resterande 3 veckorna. (Y)

Presentation

En blogg som uppdateras när jag känner för det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv - Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards